pátek 14. června 2013

Vezměte mi někdo už tu peněženku! | NEW IN

 
Mám zavést rubriku New in, nebo nemám? Tak jsem tak dlouho přemítala, až mě k tomu nakonec dokopaly nákupy. Vám tím snad přinesu inspiraci, možná i vítr do peněženky a já si tak aspoň utřídím další směřování blogo článků =) Takže směle do toho, dnes je tu vše pro každého - nákupy z ciziny, nákupy z drogerie, nákupy z lékárny - Rossemann, DM, Feelunique, HQhair, BeautyExpert, iHerb, Naturisimo a další..

Vzhledem k pravidelnosti, s jakou mi začátkem měsíce přichází výplata, budou články této rubriky vždy v první třetině měsíce, ať vám to všechno vyslepičím hezky za tepla. A jsem na sebe moc zvědavá, jak to budu dodržovat. Začneme jedním úvodním velkým New-inem, jelikož se jedná o nové věci nastřádané v průběhu posledních měsíců. Pak už to budou čistě jen novinky. Takže, pěkně se uvelebte, nalijte si skleničku něčeho studeného (protože venku už konečně začala být vedra a já právě na ně svádím mé poslední nakupovací záchvaty) a začínáme právě.. TEĎ!

O vzorečku  masky od Natura Siberica si povíme zase někdy příště..
 
Tyto nákupy mám ze všeho nejradši. Jedná se o poklady, které v drogérce najdu. Po těchto jsem šla v podstatě najisto. Nejvíc si cením gelové tvářenky - tintu - od Essence v pumpičkovém provedení. Při objemu, v jakém se prodává, si nedovedu představit, že bych to někdy spotřebovala. Každopádně, napadlo by vás, že tato barva je pro tvářenku ideální? Mě ne, ale po vyzkoušení musím konstatovat, že je to ten nejpřirozenější a nejpraktičtější letní odstín tvářenky, kterou jsem kdy měla (letní => sluší opálené pleti i s olivovým podtónem). Schválně jsem vám to i nafotila, ale už teď vím, že na to napíšu samostatný článek, protože je to poklad. Malé lákadlo - vlastnosti to má jako tinty od Benefitu, ale s tím rozdílem, že to nebarví prsty, nijak to nevoní a mýdlem to jde smýt ;) Doporučuju kupovat rychle, jakmile se to prolátne, tak bude tato limitka nadobro pryč, zatím odolává kvůli strach nahánějícím odstínům (ty mají dva, druhý je do krvavé červené, tento do hodně vyzrálé vínovo-černé třešně).

Balzámo-rtěnky od Dermacolu jsou už docela profláklé. Dokupovala jsem je do sady, protože kromě Melounu a Třešně mám doma už všechny. Jsou krásně krémové, mají SPF 10, ani na spálených rtech nesvědí a jemně barví. Kupovala jsem je v DM jednu za cca 75,- Kč, ale v Dermacolím e-shopu je mají stále v akci 2 za 79,- Kč.

Fuchsiová tvářenka od Essence z řady Guerilla gardening je krémová s matným finišem. Docela smrdí, ale dobře se roztírá a odstín jde navrstvit od jemného růžového nádechu až po nejsytější fuchsiovku (a rozhodně ne už přirozenou). Ze stejné kolekce je i multifunkční štětec na nehty. Mají ho ve dvou provedeních, mně se víc líbil v exotické červené, v černé mi připadá už nudný. Každopádně ho neplánuju používat na nehty, v tom se moc nevyžívám, ale např. na dočišťování očního okolí od opadaných stínů.

Pak jsem chňapla po novince od Alverde, po Kofeinovém nočním séru na řasy. Má vyživovat a regenerovat. To mě tak zaujalo, že ho dávám na noc i na obočí, aby mi konečně začalo růst, jak má. Má řasenkový kartáček a náplň krémové konzistence, která není mastná, ani nestéká. Příjemně voní po obilí.

Další novinkou je nová zlatá limitka holítka od Venusu, tentokrát ve spojení s OLAY. Držátko žiletky je opravdu pogumované ze všech stran, tomu se nevyrovná žádný jeho předchůdce. Je to tak ohebné, že máte pocit, že s tím můžete zakroutit, což se mi taky trochu povedlo. Tentokrát to nemá obrovský držák i se zásobníkem na výměnné břity, ale jen držáček na přísavku a toť vše. Ani se nedivím, náplně si budu kupovat s někým napůl, protože dát 500,- za 5 náhradních žiletek je fakt docela pálka. Navíc, tyto břity docela dlouho vydrží. Tentokrát má žiletka zvlhčující proužky na obou koncích - nahoře žlutou a dole bílou. Jedna by měla připravit na holení, druhá hydratovat. Dohromady to vytváří takové patláníčko, jako když svaříte cukr na nit. A víte, co je naprostá bomba? Už nemusíte mít gely, mýdla, ani holící pěny. S touto žiletkou stačí jen voda, se vším ostatním si poradí ta zvhlčovátka. Takž stopro beru na dovolenou. Dá se sehnat se slevovým kuponem v DM za 260,- Kč. Co jsem koukala, tak všude jinde (třeba Rossmann) je to cca o 100,- dražší.

 
Znáte Lily Pebbles? Je to skvělá blogerka, točí hlavně videa a výběrem péče a dekorativky je mi stejně sympatická jako Essie Button. Právě u ní jsem přišla cca před čtvrt rokem na novinku sprchového kondicionéru na tělo od Nivey. U nás se začalo prodávat teď =). Seženete ho ve dvou provedeních - tohle je to lehčí - Tělové mléko pro normální pokožku. Druhý (už mám doma) je výživný a spíš pro sušší pokožku. Krásně voní, dobře hydratuje a určitě o nich napíšu samostatný článek.

Miluju deodoranty Old Spice. Vždycky jsem používala Whitewater, ale po 10 letech se mi už omrzel. Loni jsem našla zelenou limitku Rockzone, ta voní úžasně a letos vede tenhle "vlčí" zázrak Wolfthorn, který voní po žvýkačkách. Jako všechy tuhé deo od Old Spice nebělí oblečení, vydrží celý den krásně vonět a nedráždí pokožku. Víc po deu ani nechci. Opět se dá sehnat s kuponem v DM za cca 70,- Kč.

Alverde vyvinulo další tělové máslo. Ještěže tak! Ta mandarinka mi od nich nesedla, makadamové oříšky se mi už notně zajídaly a verbena mě taky zrovna dvakrát nenadchla. Toto krémo-máslo je s "příchutí" medového melounu a voní spíš přírodně a opravdu po medovém melounu, ne chemicky jako většina sprcháčů a mlék, třeba od Baley.

Gel na holení Sensitive Shave gel Olay od Gillette je klasický holící gel. Vytváří hutnou pěnu, obsahuje bambucké máslo (to je asi ta část Sensitive v názvu =D) a jak jsem už psala o tom holítku, není vůbec třeba. Vypoužívám, ale už nekoupím. Sprchový gel je levnější, vždy po ruce a dělá stejnou službu.

To nahoře jsou sušené BIO banány a jsou úžasně měkké, chtunají po opravdových banánech a se sušenými se nedají srovnávat. Kupuju v DM jen po výplatě "za odměnu", stojíí cca 45,- Kč.

Poslední z drogerkových pokladů je nákup u Rossmanna. Viděla jsem, že na několika blozích už zmínka o Rossmannovské řadě Wellness Beauty konkrétně o Feige & Rose byla. Jejich tělový/masážní olej naprosto božsky voní. Naštěstí vůbec ne po růžích, které nemůžu ani čut. Vůně je lehce nasládlá, skoro až parfémová, krásně ovocná a vydrží tak strašně dlouho. Mažu se jím na mokro ještě ve sprše. Ze všech těchto SPA olejů (mají ještě makadomý ořech a zelenou trávu - bambus, či co) tento voní a funguje nejlíp. Do pokožky se opravdu vpije a ovoní vám oblečení, peřiny a ráno se probudíte ještě s vůní na kůži. Ostatní jsou spíš takové matláky a mám co dělat, abych je už vypotřebovala.


Když jsem v regálu viděla Fíkové tuhé mýdlo a ještě v kostce, ne v obdélníkovém tvaru, jak dělají většinu ostatních mýdel, koupila jsem rovnou dvě. Olej jsem tam nemohla nechat - neměla jsem si holt čichat k té lahvičce - ta vůně mě prostě dostává. Poslední úlovek byl z mé oblíbené nehtové řady CATRICE Ultimate Nudes. Jedná se o mléčně bílý lak s růžovo-oranžovo-červenou perletí. nalakovala jsem se jím večer a říkám si, že je to docela běžná mléčně bílá světlá barva, taková nenápadná, a ráno koukám, jak se mi blýskají nehty ve všech možných odstínech =D. Štěteček je perfektně široký, lakuje to skoro samo, strašně rychle zasychá a dlouho vydrží.
 
Přejdeme k  opalovací péči. Rozhodla jsem se to vzít pevně do rukou a na celé léto se předzásobit opalovacími kapslemi od Biodermy. Obsahují OMEGA-3, výtažek ze zeleného čaje, vitamíny E a C a beta-karoten. Stačí jedna kapslička denně, která se postará o urychlení a zesílení opálení, prodloužení délky trvání a navíc by měla zabránit projevům alergií na sluníčko. K micelárce jsem jako dárek dostala i opalovací sprej Photoderm Bronz 30 SPF, který má být jak na tělo, tak na pleť, uvidíme, až vyzkoušíme. Zatím mi jen hezky voní..


Součástí balíčku z prozdravi.cz jsou i laktobacily ve zvýšených dávkách. Asi vám nemusím vysvětlovat, na co každé léto trpím a tentokrát jsem se s tím rozhodla už zatočit. Já si prostě prázdniny dál kazit nenechám!

Jen v rychlosti nakoukneme do tajů nakupování Elemisu, Caudalie, Antipodes, Benefit řasenky a pokusů s Physicians Formula v zahraničních e-shopech: Výroční sada Elemis s jejich světoznámým a mezinárodně oceňovaným enzymatickým peelingem; cestovní sada Caudalie obsahující nejprodávanější produkty péče o pleť; fixační sprej Urban Decay All nighter, který je opravdu naprosto bezkonkurenční a nevadí ani citlivkám; nový BB od Biothermu (je úžasný, miluju ho a doufám, že mě nezklame - recenze už se chystá); minerální pudr, sada minerálních korektorů a napuštěné odličovací tampony od Physycians Formula; Hydratační denní krém Vanilka a skvrny zesvětlující čistící gel od Antipodes.



Poslední nákupy se týkají mé úchylky. Miluju kabelky, peněženky, boty, rtěnky a kabáty. Kdybych měla možnost nakouknout do jakékoli doby, vybrala bych si zaručeně přelom 19. a 20. století, ale fakt vám nepovím proč. Možná jsem tak moc po babičce, která v této době vyrůstala, až je mi to něčím strašně blízké. Takže už jen v rychlosti: boty, Botky, BOTIČKY!!!

Miluju Melissky!
Tento trend už chytil i mě - Ana Lublin.
Moje první KEDSky.


Když je to tady černé na bílém, vypadá to teda docela hrozivě. Až se divím, že tu teď stále popíjím kávu s mlékem a ne jen vodu =D. Prosím, spravte mi někdo svědomí, máte také nějaké podobné mánie (kabelky, boty, make-up...)? A čím jste si v poslední době udělali radost? Nebo znáte a máte nějaké zkušenosti s novinkami ze článku?

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. to já ráda, kolektivní pocit viny je menší než dopad na jednotlivce =D

      Vymazat
  2. Mluvíš mi z duše - už tím nadpisem!! Já byla během dvou týdnů asi čtyřikrát v drogérii (pořád někdo doma něco potřeboval) a to ještě většinou nakupuju i přes eshopy - pocit viny se prohlubuje, jak se peněženka vyprazdňuje :-D. Tvoje new in-y mě určitě budou bavit. Vidím tady fajn tipy z drogešky: i když jsem nakupovala Alverde, vůbec jsem si nevšimla nového másla - zase mluvíš i za mě, dopatlávám makadam a chci nějaké jiné a ostatní mi nevoní, potěšila jsi mě - ach jo :-) a rtěnky od Dermacolu mám ráda a balzámy miluju, ale od této značky nemám žádný - au budu to muset napravit...jó a boty...Užij si krásné horké dny!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM,to asi budeme spřízněné nakupovací duše =) Těm e-shopům plně rozumím, poslední dobou jsem si dokonce musela dělat seznam objednávek a odškrtávat, co mi přišlo, abych v tom neměla zmatek! Ale už se musím krotit, poslední dobou mi přichází podezřelé množství spamů s nabídkami půjček =D
      Měj krásné léto ( s tělovými másly, netlačícími botkami a dermakolími balzámy ;)

      Vymazat
    2. Díky moc - doufám, že to krásné léto budeš mít i Ty!!! Pobavila jsi mě s těma půjčkama - taky mi poslední dobou chodí příliš takovýhle podezřelých mailů s nabídkou půjčky, wtf :-D? Jako kdyby jedna kreditka nebyla až moc !)

      Vymazat
  3. Ja vim, proc ja tyhle clanky nedelam :). Bo moje nakupni zachvaty, to radsi dokumentovat nebudu :DDD. Ale u tebe se rada podivam :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem taky ještě cenzurovala =D ale spíš neúmyslně, protože jsem na půlku věcí už zapomněla, že je mám =)
      Tož Lucifridku, kukaj, kukaj, třeba Tě k něčemu taky zvrtnu ;)
      A jinak, u Těbě by mě New-iny dost zajímaly =D

      Vymazat
  4. Panejo, to je krása, nevím, kam se dřív koukat :)

    Já v poslední dobou taky pořád jenom nakupuju a mám z toho už ohromné výčitky, už jsem vyhlásila stop stav a furt něco potřebuju!! Třeba zrovna ten Urban Decay All nighter a holítka, achjo!

    A ty boty, ty druhé jsou něco na mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. =) tak zrovna sprej UD jsem používala ze začátku každý den a po týdnu jsem na něj začala zapomínat - změnila jsem totiž make-upy a denní krém a ty mi tak krásně drží samy o soboě, že výsledek je téměř totožný jako s UD, zaplať Pan Bůh =)
    Ale, když jdu někam ráno a vím, že je to až do večera, přestříknu a fakt to vydrží - takový malý zázrak.. jo a já to kupovala myslím na HQhair, nebo Feelunique a ta malá stála bez slev okolo Ł13, tak se slevami možná vyjde ještě levněji (já jsem na slevy střevo, nikdy na ně nevydržím, nakoupím a den nato vyhlásí slevy =D

    OdpovědětVymazat
  6. No, já jsem se od výplaty taky pěkně rozjela :D Zrovna dneska jsem si udělala radost kabelkou :-) A na to ostatní už radši nebudu vzpomínat, protože kdyby měla moje peněženka nohy, tak mi asi nakope zadek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakou kabelkou? Jak jde o kabelky, tak jsem jako divá, jen už bych potřebovala novou šatnu na kabelky a boty!
      Koukám, že máš pěkně divokou peněženku, snad se někdy nepotkají, to by už bylo skoro komando =D

      Vymazat
  7. Já už nechci ŽÁDNÉ nákupové záchvaty. Hřešila jsem už v pátek. Ale medový meloun... hmmm... budu o tom přemýšlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hřeším snad pořád, když tak nad tím přemýšlím =/ Ale to ALverde doporučuju, za prvé, je to skvělá vůně a krásně se roztítá a za druhé, jako limitka stojí 99,- narozdíl od makadamového (109,-) ;)

      Vymazat
  8. Ty jo, musela jsem to brát postupně, abych se v tom nezamotala. Ta gelovka od Essence - pro bledulky asi fakt nebude to pravé, je to vysloveně pro opálenou pleť. Já bych si ty odstíny třeba v zimě nemohla ani dovolit =) Jinak, prsty zabarví, ale jde to smýt mýdlem, což se Ti s Benefitem nepovede ani odlakovačem =D A ta fuchsiovka. Mně docela vyděsila S., která na ní psala recenzi a ne zrovna pochvalnou.. Tak jsem to musela hned vyzkoušet a mně naopak moc vyhovuje. Ten olej je jenom vysrážený nahoře, mastná jinak není, je opravdu matná, ale musí se s ní pracovat velice rychle a precizně, ptž kam ji dáš, odtamtud ji jen tak nedostaneš, leda odlíčit a vše udělat znovu =/ A ten odstín mi taky sedl, dělaá to takovou lehce narůžovělou barvičku, jako Posietinti od Benefitu, přirozenou.
    =D jojo, ty oleje, taky jsem jednou sáhla po těch zbylých dvou přívoních olejů a je pravda, že ten makadomový mám docela ráda. Je sice hodně sladký, ale na zimu perfektní a má vlastnosti podobné tomu fíkovému. ten zelený je takový osvěžující, voní hezky, hlavně pak z oblečení a z peřin, ale co mě štvě, tak se mi zdá nejhůř vstřebatelný ze všech tří. Prostě se mi po smísení s vodou emulze neudělá a jen to na kůži bojuje s kapkami - jsem pak místy buď umaštěná, nebo suchá =/
    Myslíš borovickové na nohy taky od ALverde? to mám a je úžasné!! =) Ten peeling Indian chai jsem si tak zamilovala, ne kvůi peelingu pro tu vůni, že jsme koupila loni rovnou dvě piksly a jednu mám stále ještě neotevřenou doma =) moc by mě zajímala vůně a účinek té podmáslové limitky, tak když si vzpomeneš, písni sem ;)
    Já výlevy miluju!! díky za super komentáře, vydaly za menší blogo články a to je panečku počtení =)

    OdpovědětVymazat
  9. =D to jsem byla taky překvapená, že voní spíš nasládle, jako nějaké tělové máslo..
    jo, tak to tvářící období mám za sebou taky a doufám, že jsem ho těmito dvěma novými přirůstky zase nerozjela =D
    Problém je, že když se mi nějaká zalíbí, tak se nemůžu rozhodnout mezi odstíny a pak je vyberu všechny =/

    OdpovědětVymazat
  10. I já bych někdy potřebovala aby mi někdo zamkl peněženku a platební kartu do trezoru a nedal mi heslo :-D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že to známe všechny. Sakra, to chlapi tyhle problémy nemají, nebo co?? =D

      Vymazat
  11. Jůůů tolik krásných věciček, máš moc krásný blog přidávám si tě :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já si myslím, že to máme všechny stejně. I já ráda utrácím :-D . Nejhorší je, že od té doby, co mám novou peněženku , tak si do ní dávám i hotovost, protože se mi líbí, jak je peněženka hezky plná peněz a karet :-D . Alespoň teda do doby, než se vrátím z nákupů :-D .

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...